Sunday, March 20, 2011

Anja Rubik for Vogue Australia

The wonderful Polish model poses for the April 2011 issue of the fashion magazine Vogue Australia.
Anja wears many swimsuits styled by Naomi Smith and the photoshoot is created by the photographer Max Doyle.
In this amazing photographs, Anja is wearing Gucci, Balenciaga, Christopher Kane and many more designs.
Enjoy this Edge of Forever photoshoot!


anja vogue1 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue2 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue3 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue4 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue5 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue7 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue8 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue9 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue10 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue11 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue12 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
anja vogue13 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
Anja Rubik Vogue 4
Anja Rubik Vogue 6
Anja Rubik Vogue 7
Credits: MagXone.com
             Fashion Gone Rogue

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...